Avís Legal i Política de Privacitat

IDENTITAT DEL TITULAR DEL LLOC WEB

Aquest domini (escolanauticacarreras.com) és propietat de Nàutica Carreras SL, domiciliada a C/ Guillem de Bonadona, 10, Begur 17255 - Girona i CIF B17566878, d'ara endavant Nàutica Carreras.

TERMES LEGALS I CONDICIONS

La utilització d'aquest lloc web atribueix al navegant la condició d'usuari del lloc, la qual cosa implica l'adhesió a les presents condicions a la versió publicada en el moment en que s'accedeixi a aquest. Per això, Nàutica Carreras recomana a l'usuari llegir les mateixes atentament cada vegada que accedeixi al lloc web.

L'accés a determinats continguts oferts a través d'aquest lloc web pot trobar-se sotmès a certes condicions particulars pròpies que, segons els casos, substitueixen, completen i / o modifiquen aquestes condicions generals. Per tant, amb anterioritat a l'accés i / o utilització d'aquests continguts, l'usuari ha de llegir atentament també les corresponents condicions particulars.

Nàutica Carreras podrà alterar en qualsevol moment i sense previ avís, el disseny, presentació i / o configuració del lloc web, així com alguns o tots els continguts, i modificar les condicions generals i / o condicions particulars requerides per utilitzar els mateixos.

RESPONSABILITAT I GARANTIA

ACCÉS:
Amb caràcter general, els usuaris podran accedir al lloc web de forma lliure i gratuïta. No obstant això, d'acord amb la legislació vigent, Nàutica Carreras es reserva el dret de limitar l'accés a determinades àrees del lloc web. En aquests casos, com a requisit previ per poder accedir al servei, l'usuari haurà de registrar facilitant tota la informació sol·licitada, de forma actualitzada i real (vegeu la política de privacitat). L'ús de la contrasenya és personal i intransferible, i no es permet la cessió, ni tan sols temporal, a tercers. En aquest sentit, l'usuari es compromet a fer un ús diligent ia mantenir en secret la mateixa, assumint tota responsabilitat per les conseqüències de la seva divulgació a tercers.

CONTINGUTS:
Nàutica Carreras es reserva el dret a interrompre l'accés al seu lloc web, així com la prestació de qualsevol o tots els continguts que es presten a través del mateix en qualsevol moment i sense previ avís, ja sigui per motius tècnics, de seguretat, control, manteniment, per fallades de subministrament elèctric o per qualsevol altra causa. Aquesta interrupció podrà tenir caràcter temporal o definitiu, en aquest cas es comunicarà tal circumstància als usuaris, els quals podran sofrir la pèrdua, si escau, de la informació emmagatzemada en els diferents serveis.

En conseqüència, Nàutica Carreras no garanteix la fiabilitat, la disponibilitat ni la continuïtat del seu lloc web ni dels continguts, de manera que la utilització dels mateixos per part de l'usuari es porta a terme pel seu propi compte i risc, sense que, en cap moment, puguin exigir responsabilitats a Nàutica Carreras en aquest sentit.

Nàutica Carreras es reserva el dret a modificar, suspendre, cancel·lar o restringir el contingut del lloc web, els vincles o la informació obtinguda a través d'ell, sense necessitat de previ avís.

Nàutica Carreras no serà responsable de cap tipus de perjudici, pèrdues, reclamacions o despeses, de la informació adquirida o accedida per o/a través del web, de virus informàtics, fallades operatives o interrupcions en el servei o transmissió o fallades en la línia.

Queda prohibit transmetre o enviar a través del web qualsevol contingut il·legal o il·lícit, virus informàtics, o missatges que, en general, afectin o violin drets de Nàutica Carreras o de tercers.

Nàutica Carreras no es fa responsable dels llocs web no propis als quals es pot accedir mitjançant vincles (links) o de qualsevol contingut posat a disposició per tercers. Qualsevol ús d'un vincle o accés a un web no propi és realitzat per voluntat i risc exclusiu de l'usuari. Nàutica Carreras no recomana ni garanteix cap informació obtinguda per o/a través d'un vincle, ni es responsabilitza de cap pèrdua, reclamació o perjudici derivat de l'ús o mal ús d'un vincle, o de la informació obtinguda a través d'ell, incloent altres vincles o webs, de la interrupció en el servei o en l'accés, o de l'intent d'usar o usar malament un vincle, tant en accedir al web, com en accedir a la informació d'altres webs des del lloc web.

Propietat industrial i intel·lectual

Aquest lloc web és propietat de Nàutica Carreras SL. Els drets de Propietat Intel·lectual i d'explotació i reproducció d'aquest web, les seves pàgines, pantalles, la informació que contenen, la seva aparença i disseny, així com els vincles que s'estableixin des d'ell a altres llocs i pàgines web de qualsevol societat de les indicades anteriorment, són propietat exclusiva d'aquest, llevat que s'especifiqui una altra cosa. Totes les denominacions, dissenys i / o logotips que componen aquesta pàgina són marques degudament registrades.

Qualsevol ús indegut de les mateixes per una persona diferent del seu legítim titular podrà ser perseguit de conformitat amb la legislació vigent. Els drets de propietat intel·lectual i marques de tercers estan destacats convenientment i han de ser respectats per tot aquell que accedeixi al web. Només es permet descarregar els continguts, copiar o imprimir qualsevol pàgina d'aquest web per ús personal i privat. Queda prohibit reproduir, transmetre, modificar o suprimir la informació, contingut o advertències d'aquest web sense la prèvia autorització escrita de Nàutica Carreras.

LEGISLACIÓ APLICABLE

Les presents condicions generals es regiran per la legislació espanyola.